tisdag 17 maj 2011

Jag vet inte

Jag har skrivit säkert femton olika inlägg idag men publicerat noll. Jag vet inte om jag ska vara arg, glad, ledsen, cynisk eller bitter. Det fanns liksom minst ett inlägg för varje känsla. Jag blir lite arg på mig själv när jag inte riktigt kan bestämma mig för vad jag ska skriva om.

Men. Å andra sidan. Vad gör det?

Däremot så har jag satt utegångsförbud på mig själv i juni. Efter den här månaden så känner jag att jag nog skulle behöva stanna hemma och spara mina slantar jag har. Inte okej att slösa så mycket pengar under en månad. (snål smålänning som man är) (men för att försvara mig lite skulle jag kunna skylla på att det är gott för mig då jag ska gå från en fantastisk lön till csn i höst)

Så ja. Nu har jag ju t.om bloggat lite värdelös skit idag. Hurra för det. (och laddat hem lite filmer t.ex dokumentären om Lemmy och filmen om Jeffrey Dahmer)

Hejdå.

Inga kommentarer: