fredag 20 maj 2011

Och vad spelar det för roll när jag varit uppe sen ottan.

Idag jobbar jag hela natten. Eller nej, jag jobbar den jobbigaste delen av natten. Slutar typ två. Har jag otur måste jag dessutom åka nattbuss hem. Ni förstår. Nattbuss. Det är ungefär lika kul som att dra ut en tand för hand.

Det som är bra som vissa säger är att jag börjar sent. Ja, jag börjar 18 drygt. Det är okej om man kan sova på dagarna. Till tolv ungefär. Så man orkar. Jag vaknade nio. Vilket betyder att lagom till att idioterna kommer ut vill jag gå och lägga mig.

Men jag är inte bitter. Jag är faktiskt rätt glad. Trots allt.

(när jag kommer till jobbet ska jag hota mina arbetsledare så dom fixar mig ledigt. Har dock inte listat ut hur jag ska hota dom men jag kommer säkert på något)

Inga kommentarer: