onsdag 18 maj 2011

Sånt jag kan dagdrömma om ibland

Det bor ingen romantiker inom mig. Jag kan tycka att om någons partner t.ex gör något fint att det är gulligt osv men själv blir jag lite illa till mods och nervös av romantiska gester.

Men ibland tänker jag väldigt...märkliga tankar. T.ex, förra veckan gifte jag mig. Jag visste precis hur klänningen såg ut och vilken musik som spelades. Dock hade jag inget direkt offer men sånt spelar inte sån stor roll.

Och sen dyker det upp tankar om min flytt. Jag vet att det finns en hel drös här som inte vill att jag flyttar (eller dom säger det iaf). Men så kommer då den stora dagen och jag ska precis sätta mig i bilen för att åka iväg så springer det någon i panik och ropar: väääääääääääääääänta. Åk inte! Stanna! Och så ska vi slänga oss om halsen på varandra och sen lever vi lyckliga i alla våra dar.

Herrejösses.

Inga kommentarer: