lördag 21 maj 2011

Skyll er själva då

Det känns inte som min vänskapskrets är särskilt omfångsrik. Jag tänkte passa på nu att fråga om någon vill dricka öl med mig nästa helg. Det är ju så man måste jobba här. Vara ute i god tid osv. Spontanitet är inte ett ord som är känt här uppe. I vilket fall som helst. Tyst som graven. Nänä. Ingen vill alltså umgås med mig. Ingen av mina 158 vänner. Ni förstår. Hur det känns. Visst?

Men jag säger så här. Skyll er själva då. Sen flyttar jag och kommer aldrig mer dricka öl med någon av er igen. Med nöje.

Jag är som fan bitter. Grinig. Får dricka öl själv är ju liksom hur roligt som helst. Hoppas jorden går under idag ändå. Skoja bara.

4 kommentarer:

J. sa...

Asså, jag tänkte ju skriva att jag vill dricka öl, men det blir ju bara dumt när jag inte KAN :/

Becka sa...

Du borde kunna. :/

Anonym sa...

Jamen jag e ju ledig nästa helg!! Dricker jättegärna öl med dej då!! Puss å kram från hon med tejpen

becka sa...

Hööru tejpen! Jag har flyttat. Bloggen alltså. Men det kanske du vet? Ok, för ni andra som inte vet finnes jag numer på sjukhusbecka.wordpress.com